Her Bütçeye Göre Bir Star Vardır

Twitter’da en çok karşılaştığım durumlardan birisi, ünlü birisinin, kendisine ödül verdikleri için falanca üniversitesinin falanca kulübüne teşekkür mesajı yayınlamasıdır.

Bu ülkede ödül almayan dizimiz/programımız veya oyuncumuz/yönetmenimiz/senaristimiz var mıdır bilmiyorum.

İsmini bile duymadığım bir dizi yılın dizisi seçilebiliyor. Aynı şekilde oyuncusu yılın oyuncusu veya yönetmeni yılın yönetmeni…

Benim bir diziyi izlemiyor olmam veya daha önce duymamış olmam o diziyi başarısız kılmaz tabi ki. Ama başarı da bu kadar göreceli olmamalı. Bir ülkede 50 farklı otorite 50 farklı yılın dizisi seçiyorsa bu işte bir terslik var demektir.


Bu tarz bir organizasyon düzenleyen bir kulübe üye olmadım şimdiye kadar.  Böyle bir ankete de maruz kalmadım. Bu seçimler nasıl yapılır, dahası bir grup insan bir araya gelip neden böyle seçimler yapma gereksinimi duyar bilmiyorum.

Ama kendimce bir fikrim var.

Bana kalırsa kendi alanında doğru düzgün bir iş başaramamış kulüpler, ben de buradayım mesajı vermek, ismini duyurmak için ses getirecek bir organizasyon yapma  peşine düşüyorlar.

Ses getirecek organizasyon ise tanınmış insanları bir araya getirip söyleşi ortamı oluşturmak.

O kadar tanınmış insanı bir araya getirmenin yolu ise onlara ödül vermek.

O kadar çok kulüp bu yola başvuruyor ki ünlüler de haliyle her organizasyona yetişemiyor. Kimilerine bizzat kendileri katılıyor; kimilerine ise nezaket amaçlı bir mesaj göndererek,” işlerinden dolayı katılamadıkları için özür dileyip, ödül için teşekkür ediyorlar.”

Sen misin ödül almaya gelmeyen!

Koskoca kulüp olarak organizasyon yap, ama beklenen ünlü şahsımız gelmesin. Olacak şey mi!

Hal böyle olunca kulüplerimiz de çareyi, sadece organizasyona gelecek kişilere ödül vermekte bulmuşlar.
Organizasyona gelmeyecekse, sahnede ismini okuyup - tüm salona alkışlatıp da ödülü evine yollamanın ne anlamı var öyle değil mi?

Her okul farklı farklı yılın bilmem neyi ödülü veriyorsa bence tek sebebi budur.

Sanmıyorum ki, bir grup insana fikirlerini sordular da objektif yapılan anketlerin sonucunda verildi o ödüller.
Şimdi kimse çıkıp da ben yılın oyuncusuyum, ben yılın yönetmeniyim, ben yılın programcısıyım, ben yılın fenomeniyim, ben yılın şarkıcısıyım, ben yılın yazarıyım vs. demesin.

Üniversite kulüplerinin verdiği ödüller asla bir reyting ölçme yöntemi değildir, olamaz.

mustafa arslan, halkla ilişkiler, öğrenci kulüplerinde halkla ilişkiler, üniversite öğrenci kulübü etkinlik planlaması, öğrenci kulübüne ünlü birisini davet etmek, kulüp organizasyonuna nasıl ünlü birisi davet edilir

Yorum Gönder

0 Yorumlar



Bilgilendiren Haberler'de günlük diziler, kadın programları, gündüz kuşağı programları, magazin programları, kore dizileri, hint dizileri, yerli diziler, fragmanlar, dizi fragmanları, sinema fragmanları, ilginç bilgiler, ilginç haberler, etkinlik duyuruları, internet ve bilgisayar kullanımına dair faydalı bilgiler, güzellik sırları, dekorasyon önerileri, edebiyat haberleri, komik videolar, oyun tavsiyeleri, sinema filmi fragmanları, blogger ipuçları, biyografiler, sevilen oyuncuların fotoğraf galerileri, şarkı sözleri, müzik listeleri, uydu tv frekansları ve yaşama dair çok daha fazlasını bulacaksınız.

Sosyal ağlarda bizi takip edin: Facebook | Twitter

İnternetten Video İndirme Yöntemleri | Youtube'dan Programsız Mp3 indirme | Aleyna Tilki kimdir? | TPDF ve Resim Dosyasındaki Yazıları Word'e Aktarmak

Bilgilendiren Haberler © 2011-2018. Dizi ve tv programı dışındaki yazıların her hakkı saklıdır. Kaynak göstermek koşulu ile alıntı yapılabilir.