Kazanmanın tadına varınca…

4 Nisan 2013’te Kocaeli Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde Fikri Mülkiyet Hak İhlalleri konulu sempozyum düzenlendi. Sempozyuma Ahmet Ümit, Janset ve Osman Sınav gibi ünlü isimler de davetliydi. Ayrıca konu ile ilgili çeşitli meslek birliklerinden temsilciler oturumlarda konuşma yaptılar.

Çok güzel bir sempozyumdu.

Ama benim konu ile ilgim gündemden çok farklıydı.

Sempozyuma ilişkin olarak düzenlenen logo ve slogan yarışmasına, slogan dalında başvurmuştum. Ve benim sloganım birinci seçilmiş. :)

Sloganım içime sindiği için yarışmaya katılırken birazcık ümitliydim. Ama kazanmamaya da alıştırmıştım kendimi. Çünkü daha önce de benzer yarışmalara katılmıştım ama kazanan kişi olma unvanına erişmek bir türlü nasip olmamıştı.


Hatıra fotoğrafı

Anlayacağınız kazanmak sürpriz oldu. Bir diğer sürpriz de kazandığımı ödül dağıtımı esnasında öğrenmiş olmamdı. :)

Bana kalırsa, yarışmada kazandığım asıl ödül, bir yarışmada kazanan kişi olabileceğimi görmüş olmamdır. Diğer yarışmalar için beni cesaretlendirdi diyebilirim… İşin tehlikeli tarafı ise kazanmak, bağımlılık yapan bir duyguymuş!

Onların verdiği ödül ise IPad Mini (Wi-Fi-16 GB) idi.




Benim IPad’e bir fotoğraf makinesine ihtiyacım olduğu kadar ihtiyacım yoktu aslında. Hatta hiçbir zaman eksikliğini hissetmedim. Ama bu ödülün bir mesaj olduğunu düşünüyorum. Laptop’tan yavaş yavaş tablet bilgisayarlara geçmenin zamanı gelmiş.

Sanırım bundan sonra yazılarımı IPad’imden yazacağım.

Bu güzel hediye için organizasyon ekibine teşekkürler :)

Bu arada sloganım: "fikrin korunuyorsa senindir"

Çıkan haberler: Kocaeli Valiliği, Kocaeli Üniversitesi, Demokrat Kocaeli Gazetesi

mustafa arslan, slogan yarışması, kocaeli emniyet müdürlüğü

Yorum Gönder

0 Yorumlar



Bilgilendiren Haberler'de günlük diziler, kadın programları, gündüz kuşağı programları, magazin programları, kore dizileri, hint dizileri, yerli diziler, fragmanlar, dizi fragmanları, sinema fragmanları, ilginç bilgiler, ilginç haberler, etkinlik duyuruları, internet ve bilgisayar kullanımına dair faydalı bilgiler, güzellik sırları, dekorasyon önerileri, edebiyat haberleri, komik videolar, oyun tavsiyeleri, sinema filmi fragmanları, blogger ipuçları, biyografiler, sevilen oyuncuların fotoğraf galerileri, şarkı sözleri, müzik listeleri, uydu tv frekansları ve yaşama dair çok daha fazlasını bulacaksınız.

Sosyal ağlarda bizi takip edin: Facebook | Twitter

İnternetten Video İndirme Yöntemleri | Youtube'dan Programsız Mp3 indirme | Aleyna Tilki kimdir? | TPDF ve Resim Dosyasındaki Yazıları Word'e Aktarmak

Bilgilendiren Haberler © 2011-2018. Dizi ve tv programı dışındaki yazıların her hakkı saklıdır. Kaynak göstermek koşulu ile alıntı yapılabilir.