Nasıl geçti habersiz, o güzelim 2013

2013'ün son 1 saatine giriyoruz ve ben blog yazısı yazıyorum.

Kendimle gurur mu duysam n'apsam bilemedim. İnşallah bu azmimi 2014'te de sürdürürüm.

Neyse konuya girelim...

Her senenin sonunda yaşanan bir klişe var: o yılın nasıl geçtiğinin değerlendirmesi yapılır. Genelde haber bültenleri ve magazin servislerinin işidir bu, bilirsiniz mutlaka.

Oturup da ülkede koskoca 1 yıl nasıl geçmiş onun hesabını yapacak değilim. Ben kendi 1 yılımın değerlendirmesini yapacağım.

Bu değerlendirmeyi yaparken her detaya inecek miyim? Tabi ki de hayır. Günlük tutan bir insan olmadığım için onca şeyi hatırlamamın, hadi hatırladık diyelim, bir anda aklıma getirmemin imkanı yok zaten.

Ama kısaca bir düşününce yıl nasıl geçmiş film şeridi gibi geçiyor insanın gözünün önünden.

İşte o şeritten birkaç kare yakaladım ve onları paylaşmak istiyorum. Bu sayede hem o günleri tekrar yaşamış olurum hem de 2013'ün arşivini tutmuş olurum.

Fazla uzatmadan listelemeye başlayayım, zaten çok fazla şey de gelmiyor aklıma.

1. Amca oldum

2013'ün, belki de hayatımızın en önemli olayı tabi ki de Berkay'ın ailemize katılması oldu. Hiç beklemediğimiz, hatta umudumuzu kaybettiğimiz bir zamanda geldi dünyaya, iyi ki de geldi. Hayatımda gördüğüm en tatlı, en sevimli, en zeki bebeğin de yeğenim olması ayrı bir mutluluk :) Üzerimde bıraktığı ağır sorumluluk duygusunu hesaba katmazsak tabi :p

2. Üniversiteden mezun oldum

Uzuuuun bir eğitim-öğretim hayatı şimdilik bitti. Yüksek lisans, belki de doktora hayallerim var ama şu anda hayal tabi bunlar. Ne yapacağımla ilgili en ufak bir fikrim yok... Üniversiteyle ilgili aklımda kurduğum güzel arkadaşlıklar, Kocaeli'ye diktiğim fidanlar, TEGV'de geçirdiğim eşsiz zamanlar ve bazı derslerden birkaç konu kırıntısı kaldı. Pek çok insan gibi, hayatımın en güzel dönemi üniversite yıllarımdı diyemiyorum ama. Yine de güzel ve unutulmaz zamanlardı.

3. 2 kuzenim evlendi ve 1 bebek yolda

Biri düğünlü dernekli, biri de sadece dernekli iki düğünümüz oldu. Bir de bebek var yolda... Onların mutluluğunu yaşamakla birlikte sıranın bana gelişinin de ürpertisi var içimde. Yakında gelecek baskılara hazırlıklı olsam iyi olacak galiba.

4. 2 dayımı kaybettik

Bu konuyu hiç açmasam daha iyi galiba. Mekanları cennet olsun.

5. İlk profesyonel iş tecrübemi yaşadım

Bu zamana kadar pek çok işte çalıştım ama hepsi de bir tanıdık vesilesiyle bulduğum ve herhangi bir yetkinlik gerektirmeyen işlerdi. İlk kez bir kariyer sitesi aracılığıyla, profesyonel bir iş buldum. Kısa sürdü ama iş hayatıyla ilgili hiçbir yerde edinemeyeceğim tecrübeler edindim.. Üniversiteden mezun olalı aylar oldu ve ne iş yapacağıma halen karar veremedim. Ama en azından ne iş yapmayacağıma karar verdim. O da bir başarıdır bence. :)

2013'ü kısaca anlatacağım dedim ama çok fazla kısa oldu galiba. 

İnsan yaşarken pek fazla dikkat etmiyor ama yazınca anladım ki 2013 güzel geçmiş be. :)

Aynısını 2014'te de yapayım en iyisi.

Neyse... Son 20 dakika... "seneye görüşürüz" tarzı iğrenç espriler yapmadan kaçayım ben.

mustafa arslan, 2013 nasıl geçti, 2013'ün ilginç olayları, 2013'te neler oldu, 2013 almanak, 2013'ün en önemli olayları, iki bin on üç, 2013ten akılda kalanlar, 2013ün değerlendirmesi, 2013 kritiği

Yorum Gönder

0 Yorumlar



Bilgilendiren Haberler'de günlük diziler, kadın programları, gündüz kuşağı programları, magazin programları, kore dizileri, hint dizileri, yerli diziler, fragmanlar, dizi fragmanları, sinema fragmanları, ilginç bilgiler, ilginç haberler, etkinlik duyuruları, internet ve bilgisayar kullanımına dair faydalı bilgiler, güzellik sırları, dekorasyon önerileri, edebiyat haberleri, komik videolar, oyun tavsiyeleri, sinema filmi fragmanları, blogger ipuçları, biyografiler, sevilen oyuncuların fotoğraf galerileri, şarkı sözleri, müzik listeleri, uydu tv frekansları ve yaşama dair çok daha fazlasını bulacaksınız.

Sosyal ağlarda bizi takip edin: Facebook | Twitter

İnternetten Video İndirme Yöntemleri | Youtube'dan Programsız Mp3 indirme | Aleyna Tilki kimdir? | TPDF ve Resim Dosyasındaki Yazıları Word'e Aktarmak

Bilgilendiren Haberler © 2011-2018. Dizi ve tv programı dışındaki yazıların her hakkı saklıdır. Kaynak göstermek koşulu ile alıntı yapılabilir.