LC Waikiki eski günlerine mi dönüyor?

image


Bilindiği üzere LC Waikiki, Gülse Birsel ve Mehmet Günsür'ü reklam yüzü yaparak marka konumlandırmasını yeniden şekillendirmeye başlamıştı. 

Reklam kampanyası, "halkın ucuz giyim markası" olarak zirveye çıkan LC Waikiki'nin yeni dönemde, ilk yıllarındaki gibi, gelir durumu daha üst düzey kesime ulaşmaya çalıştığı şeklinde yorumlanmıştı.

Akabinde gelen "2013 Yaz koleksiyonu" reklamları ve yeni dönmeye başlayan "2013 sonbahar koleksiyonu" reklamları bu yorumları destekler nitelikte.

Bu arada belirtmekte fayda var: marka, ürün kalitesi ve fiyat politikasında bir değişikliğe gitmedi ve halen "iyi giyinmek herkesin hakkı" diyor. Reklam kampanyası şimdilik "marka algısı" yaratmak üzerine kurgulanmış gibi görünüyor.

Yakın gelecekte ürün kalitesi ve fiyat politikasında eski günlere dönüş yaşanır mı bilinmez. Ama "halkın markası" olarak bu kadar başarılı olunmuşken böyle bir değişimin yaşanacağını sanmıyorum.

Son olarak, LCW Jeans markasının başarılı bir girişim olduğunu söyleyebilirim. Artık XSIDE markası ile vedalaşıp LCW üzerine yoğunlaşırlarsa daha da başarılı olacaklarını düşünüyorum; en azından marka algısı yaratmak bakımından. 

LCW Jeans 2013 Sonbahar Koleksiyonu Reklamı

LC Waikiki 2013 Sonbahar Koleksiyonu Reklamı

mustafa arslan, pazarlama taktikleri, marka algısı, marka imajı, kurum imajı, marka pazarlaması, lcwaikiki pazar konumlandırması, lcwaikiki marka algısı, marka algısı ve reklam, pazarlama, kampanya


Google'da Ara! | Yandex'te Ara! | Yazılar (RSS) | Yorumlar (RSS) | Sitemap

0 yorum:

Yorum Gönder

İlginç bilgiler, Biyografiler, Dekorasyon önerileri, Güzellik ipuçları, Edebiyat haberleri ve daha fazlası "Bilgilendiren Haberler"de...

- Yorumlarınız hemen yayınlanır.
- Reklam yapmak, HTML kullanmak, Link bırakmak serbesttir.
- Üye olmadan, Anonim olarak da yorum yapabilirsiniz.
- Yorumlarınıza cevap alabilmek için "Beni bilgilendir"i işaretleyin.
- Yapılan yorumlardan site sahipleri sorumlu tutulamaz!