Kazanmaya doymuyorum.. Bu sefer de navigasyon cihazı kazandım :)

Ben de herkes gibi bir şeyler kazanmayı seviyorum. Kazanacağım şey işime yarasa da yaramasa da. Sırf, kazanmanın verdiği hazzı yaşamak için pek çok yarışmaya katıldım. Televizyonda yayınlanan yarışmalardan bahsetmiyorum elbette.

Benim bahsettiğim yarışmalar, hemen her gün defalarca kez "yarışma" olduğunun bilincinde bile olmadan katıldığımız yarışmalar. Facebook'ta, twitter'da, instagram'da vs. şu gönderiyi beğen, şu gönderiyi rt et şeklinde karşımıza sunulan yarışmalar. Hiçbirinden de daha bir şey kazanamadım, kazanacağımı da sanmıyorum :) Şanslı olduğumu düşünmüyorum çünkü.

Ama işin içine yazma/üretme gibi yetenekler giriyorsa iş değişiyor. O konuda iddialı sayılırım. En yaratıcı tweet, en güzel slogan gibi yarışmaları gördüğümde kesinlikle kaçırmam. Bu şekilde daha önce bir ödül kazanmışlığım bile var. Şuradan bakabilirsiniz.

twitter yarışma 15 kişiye navigasyon cihazı hediye

Bu sefer de AXA Sigorta'nın "İyi Sürücü Hareketi" ile ilgili düzenlediği en yaratıcı tweet yarışmasından bir navigasyon cihazı kazandım. Sırf katılmış olmak için basit bir tweet atmıştım ama kazanmışım yine de. Ödül, benim işime yarayan bir şey değildi. Zaten bir tanıdığıma verdim bile. Ama buna rağmen kazanmak yine de güzel. :)

Bu arada tweet şuydu:



iyi sürücü hareketi kazananlar listesi


Biraz da kampanyadan bahsetmek istiyorum.

Olayın özü şu: iyi bir sürücüyseniz, kaza yapmıyorsanız, aracınız için daha düşük sigorta primi ödüyorsunuz. Gayet güzel bir uygulama. Bildiğim kadarıyla bu uygulama yasal bir zorunluluk haline getirilecek. Ama AXA'nın bunu daha önceden uygulamaya koyması güzel tabi.

Kampanyayı ile ilgili olarak çok başarılı bir viral hazırlamışlar. Video yayınlanalı 1 ay bile olmadı ama 300 binden fazla kişi izlemiş, bu da çalışmanın başarısını kanıtlar sanırım. Video şu:


Kampanyayı duyurmak için ise açtıkları http://www.iyisurucuhareketi.com/ internet sitesi üzerinden #İyiSürücüHareketi hashtagi içeren bir tweet atılması istendi. En yaratıcı tweeti atan 15 kişiye de aşağıdaki ürün gönderildi.

tomtom via130

Kampanyayı da tanıtımını da beğendim.

Kazananlarından birisi olduğum için de ayrıca mutluyum.

Böyle kampanyalar daha sık düzenlenir umarım. Ki biz de kazanabilelim dimi :)

mustafa arslan, kampanya, reklam, sosyal medya, reklam, hediye, ödül

Yorum Gönder

0 Yorumlar



Bilgilendiren Haberler'de günlük diziler, kadın programları, gündüz kuşağı programları, magazin programları, kore dizileri, hint dizileri, yerli diziler, fragmanlar, dizi fragmanları, sinema fragmanları, ilginç bilgiler, ilginç haberler, etkinlik duyuruları, internet ve bilgisayar kullanımına dair faydalı bilgiler, güzellik sırları, dekorasyon önerileri, edebiyat haberleri, komik videolar, oyun tavsiyeleri, sinema filmi fragmanları, blogger ipuçları, biyografiler, sevilen oyuncuların fotoğraf galerileri, şarkı sözleri, müzik listeleri, uydu tv frekansları ve yaşama dair çok daha fazlasını bulacaksınız.

Sosyal ağlarda bizi takip edin: Facebook | Twitter

İnternetten Video İndirme Yöntemleri | Youtube'dan Programsız Mp3 indirme | Aleyna Tilki kimdir? | TPDF ve Resim Dosyasındaki Yazıları Word'e Aktarmak

Bilgilendiren Haberler © 2011-2018. Dizi ve tv programı dışındaki yazıların her hakkı saklıdır. Kaynak göstermek koşulu ile alıntı yapılabilir.