Fazla Kilolardan Kurtulmanızı Sağlayacak 8 Bilgi

Zayıflamanın en temel kuralı, günlük aldığınız kalori miktarının yaktığınız kalori miktarından daha az olmasıdır. Yani az al, çok ver. Diyetisyenlerin yaptığı iş de tam olarak budur. Günlük yaktığınızdan daha az kaloriler almanızı sağlarlar.

Siz de kolay kilo vermek istiyorsanız aşağıdaki listede yer alan unsurları göz önünde bulundurmanızda fayda var.


hızlı kilo vermenizi sağlayacak bilgiler

Hızlı kalori yakmanın yolları: Kilo vermeye yardımcı yöntemler


  1. Kaya tuzu kalori yakmayı hızlandırıyor: İçeriğinde birçok minerali barındıran kaya tuzu, insan sağlığı için oldukça önemlidir.
  2. Yatmadan önce kesinlikle yemek yemeyin: Yemek yediğiniz saat ile yatma saatiniz arasında en az 3 saat olsun.
  3. Düzenli kardiyo antrenmanları yapın: hem kalp sağlığınızı korur hem de kalori yakmanızı hızlandırır.
  4. Günde en az 2,5 litre su tüketin: Yağ yakımının başat unsurlarından birisidir diyebiliriz. Ayrıca vücutta biriken ödemi atmanın en etkili yollarından biri de su içmektir.
  5. Şeker tüketimini azaltın, hatta sonlandırın: Doğal ya da yapay fark etmez, şeker vücudu yavaş yavaş tüketen bir zehirdir. Vücuda giren şeker, damarların esneklik kapasitesini azaltır ve hücrelerin içine nüfuz ederek onların yapısını bozar. Vücut ise şekerin bu zararını bildiği için, şeker alımından hemen sonra insülin hormonunu salgılar. Bu hormonun görevi şekeri yağa çevirmek ve depolamaktır. Çünkü şeker eğer yağa çevrilmezse vücuda zarar verir. Şeker yüzünden kilo almanın bilimsel açıklaması budur. Bu sebeple şekerin her türünden uzak durunuz.
  6. Beyaz ekmek tüketmekten kaçının: Tam olarak şeker kadar olmasa da benzer etkiyi göstermektedir. Hatta uzmanların açıklamalarına göre beyaz ekmek sigara gibi bağımlılık yapıyor ve yemeklerde beyaz ekmek yemeyen kişiler doyduklarını anlamıyor. Beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği veya kepek ekmeği tercih edin.
  7. Alkolden uzak durun: Alkollü içeceklerin kalorisi yüksektir ve bu kalorinin büyük bir bölümü şekerden oluşur. Ayrıca alkol, organların düzenli çalışmasını sekteye uğratır bu sebeple de vücut sağlığı bozulur. Sağlıksız bir vücuda sahipken kalori yakma çabasına girmenin de bir anlamı yoktur.
  8. Doymuş yağ içeren yiyeceklerden uzak durun: Özellikle margarinlerin asla tüketilmemesi gerekir. Bunu yerine: zeytinyağı, tereyağı ve kuruyemişler tüketilmelidir.
Kilo verme çabası içerisindeyseniz, formunuza dikkat etmek istiyorsanız, kilo vermeye yardımcı olacak ipuçlarına ihtiyacım var diyorsanız bu bilgiler tam size göre.

Bu yazı şu konularla ilgilidir: kilo vermeye yardımcı yöntemler, nasıl hızlı kilo verilir, yağ yakıcı yöntemler, diyet yapanların dikkat etmesi gerekenler,


Google'da Ara! | Yandex'te Ara! | Yazılar (RSS) | Yorumlar (RSS) | Sitemap

0 yorum:

Yorum Gönder

İlginç bilgiler, Biyografiler, Dekorasyon önerileri, Güzellik ipuçları, Edebiyat haberleri ve daha fazlası "Bilgilendiren Haberler"de...

- Yorumlarınız hemen yayınlanır.
- Reklam yapmak, HTML kullanmak, Link bırakmak serbesttir.
- Üye olmadan, Anonim olarak da yorum yapabilirsiniz.
- Yorumlarınıza cevap alabilmek için "Beni bilgilendir"i işaretleyin.
- Yapılan yorumlardan site sahipleri sorumlu tutulamaz!