Nasıl Kilo Alınır? - Hızlıca Kilo Aldıran Diyet Listesi ve Pratik İpuçları

Kilo almak bazı insanlar için çok güç olabiliyor. Ancak Nasıl ki zayıflamak için diyetler ve yöntemler varsa aynı şekilde kilo almak içinde diyet ve yöntemler vardır. Bu yöntem ve diyetleri uyguladığınızda kilo alabilir ve zayıf görünümden kurtulabilirsiniz.


haftalık diyet listesi, diyet programı, kilo alma yöntemleri, kilo aldıran yiyecekler

Kilo Aldıran Beslenme Programı


Kahvaltı: Bir Yemek kaşığı bal veya pekmez, 70 gram beyaz peynir, bir adet haşlanmış yumurta, 5 gram tereyağı, 5 dilim ızgara ekmek, 10-15 adet siyah zeytin, bir bardak şekerli süt.
Ara öğün (saat 10.30-11.00): Büyük bir bardakla meyve suyu, 4 adet bisküvi.
Öğle yemeğinde: 120 gram haşlama et veya tavuk eti (patatesli), bol yağlı salata, 5-6 yemek kaşığı pilav, bir tabak sebze yemeği, 3 adet baklava veya hamur tatlısı, 250 gram yoğurt, 4 dilim ızgara ekmek.
İkindi (saat 15.30-16.00): 40 gram peynir, 2 büyük boy meyve, 2 dilim ekmek.
Akşam yemeği: Bir kase çorba, 100 gram ızgara balık veya et, bir tabak sebze yemeği, 3 dilim ızgara ekmek, bir kase sütlü tatlı veya muhallebi, 8-10 adet kayısı kurusu.
Gece (saat 21.30-22.00): 30 gram peynir, bir dilim ekmek, büyük bir bardakla ballı süt.

Kolaylıkla herkesin uygulayabileceği bu diyet, kilo almakta zorluk çekenlere, düzenli olarak yapıldığı takdirde istenilen sonucu verecektir.

Diyet sonucunda kilo alamadıysanız, muhakkak bir dahiliye uzmanına herhangi bir hastalık var mı diye başvurmanızı öneririz
.
nasıl kilo alınır? diyet listesi, diyet programı, yiyecekler

Kilo Almak İsteyenler İçin Haftalık Diyet Listesi


PAZARTESİ
Sabah: Bir yumurta, iki yemek kaşığı bal, bir yemek kaşığı tereyağı, 5-6 adet zeytin, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek. dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir porsiyon koyun kapama, bir porsiyon pilav, bir kase komposto, bir tabak salata, iki dilim ekmek.
Ara öğün: Bir adet peynirli sandviç, bir su bardağı meyve suyu.
Akşam: Bir kase mercimek çorba, yoğurt, bir porsiyon etli dolma, bir tabak salata, bir porsiyon baklava, iki dilim ekmek.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir su bardağı süt.

SALI
Sabah: İki yemek kaşığı tahinli pekmez, küçük bir parça beyaz peynir, beş altı adet yeşil zeytin, bir su bardağı meyve suyu veya meyve, iki dilim ekmek, dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir porsiyon bahçıvan kebap, bir porsiyon peynirli makarna, bir porsiyon meyveli tatlı, bir tabak salata, bir dilim ekmek.
Ara öğün: Bir porsiyon kek, dört adet kesme şekerli çay.
Akşam: Bir porsiyon zeytinyağlı sebze yemeği, bir porsiyon terbiyeli köfte, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir porsiyon kadayıf.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir kase yoğurt.

ÇARŞAMBA
Sabah: İki yemek kaşığı bal, bir yumurta, beş- altı adet siyah zeytin, bir yemek kaşığı tereyağı, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek, dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir kase yayla çorba, bir porsiyon karışık ızgara, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir porsiyon hurma tatlı.
Ara öğün: bir peynirli sandviç, bir meyve.
Akşam: Bir porsiyon etli kuru fasulye, bir porsiyon pilav, bir tabak salata, bir kase ayran veya cacık, iki dilim ekmek.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir bardak süt.

PERŞEMBE
Sabah: İki yemek kaşığı bal, beş-altı adet siyah zeytin,haşlanmış sosis (çok az yağlı ve salçalı sosla yiyebilirsiniz), bir su bardağı meyve suyu veya meyve, iki dilim ekmek, dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir porsiyon tas kebap, bir porsiyon peynirli börek, bir tabak salata, bir adet meyve, iki dilim ekmek.
Ara öğün: Bir porsiyon kek, dört adet kesme şekerli çay.
Akşam: Bir kase sebze çorba, bir porsiyon ızgara biftek, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir porsiyon hanım göbeği.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir kase yoğurt.

CUMA
Sabah: İki yemek kaşığı reçel, bir yemek kaşığı tereyağı, beş-altı adet zeytin, bir adet yumurta, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek, dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir porsiyon haşlama et, bir porsiyon zeytinyağlı sebze yemeği, patates püre, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir porsiyon irmik helva.
Ara öğün: Bir adet peynirli sandviç, bir su bardağı meyve suyu.
Akşam: Bir kase domates çorbası, bir porsiyon kızartma, bir kase yoğurt, bir tabak salata, iki dilim ekmek.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir su bardağı süt.

CUMARTESİ
Sabah: İki yemek kaşığı bal, bir yemek kaşığı tereyağı, beş-altı adet zeytin, 50 gram salam, bir su bardağı meyve suyu veya meyve, iki dilim ekmek, dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir kase düğün çorba, bir porsiyon tepsi köfte, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir porsiyon tel kadayıf.
Ara öğün: Bir peynirli sandviç, bir adet meyve.
Akşam: Bir porsiyon sebzeli tavuk, bir porsiyon pilav, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir kase komposto.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir kase yoğurt.

PAZAR
Sabah: İki yemek kaşığı reçel, bir yemek kaşığı tereyağı, beş-altı adet zeytin, küçük bir parça kaşar peyniri, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek, dört kesme şekerli çay.
Öğle: Bir porsiyon domatesli pirzola, bir porsiyon makarna, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir kase puding.
Ara öğün: Bir porsiyon kek, dört kesme şekerli çay.
Akşam: Bir porsiyon İzmir köfte, bir porsiyon yoğurtlu kızartma, bir tabak salata, iki dilim ekmek, bir porsiyon baklava.
Yatarken: Bir yemek kaşığı bal, bir su bardağı süt.

Not: Kilo alabilmeniz için çok kalori almanız ve bunları kaybetmemeniz gerekmektedir. Kaybetmemek için hareketlerinizi sınırlamalısınız ve diyeti eksiksiz yerine getirmelisiniz. (kaynak)


Google'da Ara! | Yandex'te Ara! | Yazılar (RSS) | Yorumlar (RSS) | Sitemap

0 yorum:

Yorum Gönder

İlginç bilgiler, Biyografiler, Dekorasyon önerileri, Güzellik ipuçları, Edebiyat haberleri ve daha fazlası "Bilgilendiren Haberler"de...

- Yorumlarınız hemen yayınlanır.
- Reklam yapmak, HTML kullanmak, Link bırakmak serbesttir.
- Üye olmadan, Anonim olarak da yorum yapabilirsiniz.
- Yorumlarınıza cevap alabilmek için "Beni bilgilendir"i işaretleyin.
- Yapılan yorumlardan site sahipleri sorumlu tutulamaz!